30 december 2013

Back to work

Vaknade tidigt och kände mig superstressad. Listan över saker som ska göras över jul är hur lång som helst - och allt måste vara klart! Från och med mitten av januari till början av april ska jag nämligen undervisa dubbelt, vilket är helt GALET!

Är också pissed för att jag har ett extra uppdrag som inte ingår i mina arbetsuppgifter och som jag inte får betalt för, men som jag nu sitter med över jul. Mest är jag förbannad på mig själv, som tar på mig sådant. Nästa år ska jag INTE vara en så himla duktig flicka! Och ska jag jobba ideellt på mina lov, ska jag göra det för BRIS eller någon annan sådan organisation; inte för Handels!

Tänkte dock bryta av arbetsdagen med ett pass Cirkelfys på Friskis & Svettis - och lyckades, för ovanlighetens skull, boka redan i förväg. Annars är de passen alltid fulla.

Yogan får vänta tills i kväll. I dag känns träningen viktigare. Inte minst för att hantera ilskan.