14 januari 2014

En produktiv dag

Vissa dagar går på räls. I dag har det varit en sådan dag. Trots att jag sov dåligt i natt och fortsätter att ha något slags infektion i kroppen, vilket jag märker bland annat på mitt tandkött, har jobbet flutit på fantastiskt.

Två krönikor är klara och färdiga för leverans. En utvärderingsrapport är snart klar. Jag har knappt stigit upp ur soffan/sängen och skrivit non-stop sedan i morse. Jag älskar sådana dagar.

I kväll är det bostadsrättsföreningsmöte, där jag är sekreterare, förstås, så det ska också skrivas ett protokoll i dag. Men innan dess ska jag försöka slita mig från datorn och hinna med ett lugnt yogapass.

Sedan är min yogautmaning över. Nu har jag yogat varenda dag i en månad! 30 dagar i sträck!

Nu längtar jag faktiskt efter annat än yoga och jag känner att kroppen behöver det. Variation är ändå bäst!

Förra året var det också fokus på yoga - då i Indien