23 januari 2014

Tacksamhetsdusch

På förmiddagen sköljer tacksamheten över mig. Jag känner mig så oerhört tacksam för:

* min underbara, fina son, som verkligen är på bättringsvägen - och inget är viktigare!
* mina fantastiska vänner, som oroligt hör av sig när jag är sjuk.
* min otroligt omtänksamma chef, som tror på mig som ingen någonsin gjort förut.
* världens bästa förläggare, som erbjuder mig förskott på en bok - WOW!
* mina underbara kollegor, som L, som messar mitt i natten för att berätta att han läst en bok som jag rekommenderat - och att han älskar den lika mycket som jag gör. Sådant gör mig glad.
* alla mina engagerade studenter, som lär mig så mycket varje dag.
* världens bästa tränare A, som jag äntligen fått köra ett pass Pilates för igen.
* min mage, som inte fått några nya anfall och som klarade Pilates.

Ja, listan kunde göras längre, men det här är några av dem jag haft kontakt med de senaste tolv timmarna. Jag är en otroligt lyckligt lottad människa!